grotere afbeeldingen bij spullen, voor bijv dvd of boekencollecties (scheelt per stuk invoeren..)
ik zou de mogelijkheid hebben tot grotere afbeeldingen. ik snap dat dit traffic vreet, maar bij verzamelingen boeken, dvd's of een set van iets is dat misschien een stuk gebruiksvriendelijker dan elke dvd per stuk invoeren. Misschien is hij dan wel niet via het zoekvenster te vinden, maar lokale vrienden kunnen wel even in je collectie snuffelen.
Op zich wel een goed idee, maar zoals je al aangeeft zijn de DVD’s dan niet gemakkelijk terug te vinden en je kunt ook niet bijhouden aan wie je elke afzonderlijke DVD hebt uitgeleend (dit wordt ook niet bij je ‘impact’ getoond).
De banbreedte kan op zich op den duur ook wel een probleem worden ja.
Een aantal andere mensen heeft hun spullen (DVD’s, CD’s enz.) al in een Excel staan en wil graag spullen kunnen importeren uit een Excel bestand.
Zou dit jou ook helpen?
Een ander idee is om DVD’s, CD’s en boeken op product nummer (isbn, iban enz.) te kunnen invoeren. Daarvoor moet ik dan een koppeling maken met een online productcatalogus. Hierdoor wordt het invoeren ook al een stuk simpeler.